تعاون یعنی همکاری

هدف از ایجاد این وبلاگ معرفی تعاون و نقش آن در اقتصاد کشور ها می باشد. خواهشمند است ما را از نظرات سازنده خود محروم نسازید-کپی برداری از مطالب وبلاگ با ذکر منبع آزاد است
 
مقدمه ای کوتاه بر انجمن تعاونی عرضه و بازار یابی ناحیه چوژیونگ (Chuxiong)
ساعت ۸:٠٤ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ٢٠ آبان ۱۳٩٤ : توسط : محسن خواجه محمدی

انجمن تعاونی عرضه و بازار یابی  ناحیه چوزیونگ که در آگوست 1951 تأسیس گردید، مؤسسه ای است که به صورت مستقیم تحت کنترل دولت خلق ناحیه چوژیونگ و با مدیریت و مشاوره قانون خدمات کشوری فعالیت می نماید.


این تعاونی در 9 بخش و 1 شهر دارای  9 انجمن تعاونی عرضه و بازاریابی می باشد. انجمن تعاونی عرضه و بازار یابی  ناحیه چوزیونگ در زمان تأسیس، یک انجمن تعاونی اقتصادی کشاورزی بود و به عنوان نیروی خدماتی مهمی در خدمت مناطق کشاورزی و روستایی و کشاورزان بوده است. این انجمن به فعال نمودن گردش کالای روستایی، تقویت مبادله محصولات روستایی و شهری ،کمک به توسعه تولید کالای روستایی، تحکیم و توسعه صنایع اصلی و ایجاد شکوفایی اقتصادی کمک بسیاری نمود.
از سال 2005، پس از تحقق اصلاح سیستم حقوق املاک، سیستم ناحیه ای انجمن تعاونی عرضه و بازاریابی به دستور کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، شورای دولتی، کمیته حزب استانی، دولت استانی، کمیته حزب ناحیه ای، و دولت ناحیه ای  دچار اصلاحات جدی ای در زمینه اصول و سیاست ها گردید. این تعاونی مجدانه وظایف خود را در تسهیل گردش کالای روستایی، توسعه سازمان های تعاونی اقتصادی روستایی، و مدیریت دارایی کمون های مردمی اجرا می کند. این تعاونی در تهیه ابزار تولید کشاورزی و خدمات گردش روستایی نقش اصلی و پیشرو ایفاکرده و در تقویت کشاورزی صنعتی و سازمان های تعاونی اقتصادی روستایی نقش موثری ایفا می کند.
انجمن تعاونی عرضه و بازاریابی ناحیه چوزیونگ به عنوان نیروی مهم حزب و دولت در هدایت توسعه کشاروزی و تسهیل گردش روستایی شناخته شده است. تا پایان سال 2014، سیستم ناحیه ای انجمن تعاونی عرضه و بازاریابی، 37 مرکز توزیع ابزار تولید کشاورزی، محصولات صنعتی، آتش بازی، ترقه و نمک طعام ایجاد نمود. این انجمن همچنین 2457 اتحادیه خدمات جامع، 1900 شبکه خدمات فروش ابزار تولید کشاورزی، 38 بازار تجارت در شهر ها و شهرک ها و 1339 تعاونی     تخصصی کشاورزی تشکیل داده که اینها مجموعاً 62812 خانواده را تحت پوشش قرار داده و 229933  خانواده را تأمین می کنند. این انجمن بیش از 9000 شاغل دارد و شبکه خدمات روستایی مدرنی ایجاد نموده است که مراکز توزیع، فروشگاه های روستایی، اتحادیه های خدمات جامع، و بازار های تجاری در شهر ها و شهرک را شامل می شود. میزان کل خرید این انجمن 000/000/530/7 یوآن، خرید محصولات کشاورزی و محصولات مرتبط 000/000/100/2 یوآن، فروش کود های مختلف تولیدی 700/434 تن و سود کلی انجمن 000/420/1250 یوآن بوده است.